خورشید هشتم
مشهد توریسم

 




تاریخ: شنبه 11 مرداد 1393برچسب:غزه,فلسطین,خون,آتش,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 

سالن نوبنیاد

آدرس: پارک ملت، مجتمع امام رضا




تاریخ: یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:سالن نو بنیاد,هنر,گالری,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

کارگاه تئاتر شمایل

 

آدرس: خیابان سناباد، بین سناباد ۴۵ و ۴۷ تفلن: ۸۴۶۵۵۲۳

 

 




تاریخ: یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:شمایل,تئاتر,هنر,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 

 

آدرس: خیابان کوهسنگی، انتهای خیابان دکتر بهشتی




تاریخ: یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:خانه هنرمندان,مشهد,هنر,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 

 

آدرس: کوهسنگی، جنب چارسوق هنر




ارسال توسط مجتبی پژوهان

 

خیابان کوهسنگی، کوهسنگي 17، پلاک 16 تلفن: 8432439

 




تاریخ: یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:نگارخانه رضوان,نگارخانه,رضوان,هنر,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 

 

آدرس: خیابان احمدآباد، خیابان قائم
نبش قائم ۱۱، شماره ۳۳
تلفن: ۸۴۳۳۱۶۸-۰۵۱۱




تاریخ: یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:نگارخانه,آرتین,هنر,مشهد,نگارخانه آرتین,,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 پارک ساحلی آفتاب

 

مجموعه تفریحی ورزشی ، پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج (ع) فراهم اورده است.
پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه رابرای کلیه اعضاء خانواده ایجاد کرده است. که در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان می باشد.

مجموعه بانوان :
شامل استخر، سونای خشک ،سونای بخار،جکوزی ،حمام سونای ماسه (مفید جهت بیماریهای جلدی و پوستی ،آرتروز،دیسک کمرو تقویت و شادابی پوست) ،استخر نمک دریایی ، سرسره های پیچ و سرعتی ،حمام آفتاب ،یوگا ،ایروبیک ، سالن ماساژ ،سالن بدنسازی ،اتاق نگهداری کودک ، منطقه بازی کودکان ،فست فود وکافی شاپ ،کلاس های ورزش در آب بخشی از این مجموعه تفریحی به شمار می رود.
مجموعه vip:
جهت استفاده اختصاصی با تفکیک جنسیت شامل استخر ،سوناس خشک ،سونای بخار،جکوزی ،فست فود و کافی شاپ ،سالن بدنسازی ،ماساژ ،ورزش درآب ،استخر آموزشی ویژه آموزش شنا وغواصی با امکان صدرور کارت بین المللی smes
مجموعه پارک :
با ساختاری متفاوت و اوج معماری اسلامی ایرانی نبوغ و ابتکار را به نمایش گذاشته است که این مجموعه شامل استخر استاندارد (جهت برگزاری مسابقات )،سونای خشک ،سونای بخار،جکوزی ، ماساژ ،استخر موج ،رودخانه خروشان ،سرسره چاله فضایی ،سرسره سرعت و آهسته ،سرسره پیچ و دوقلو ،سرسر های بازی کودکان ، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود، استخر مخصوص غواصی با نمای طبیعی جهت استفاده تفریحی و آموزشی و قسمت های متنوع و جذاب دیگر از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی می باشد.
از جمله ویژگیهای منحصر به فرد پارک ساحلی آفتاب پیاده سازی تکنولوژی ازن در این مجموعه می باشد. این مجموعه با مجهز ترین و مدرن سیستم های تاسیسات و سیستم به روز تصفیه آب ازن و به خصوص سیستم آنالیز جهت کنترل دیجیتال کلر PH با بیش از ۲۲ عدد منبع تصفیه شنی که هریک از استخر ها و برکه های آبی را یه صورت جداگانه پوشش می دهد،که با خلق لحظاتی به یاد ماندنی،خاطرات را ماندگار می نماید.




تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:پارک ساحلی آفتاب,پارک آبی,مشهد,,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 پارک آبی ایرانیان

 

این پارک داری بازی های متنوع نسبت به پارک های آبی دیگر مشهد و ایران می باشد. از جمله بازی های مانند رودخانه خروشان و اسکی رو اب میتوان اشاره کرد.
امکانات مجموعه آبی ایرانیان:

  • سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر
  • چاله فضای
  • سرسره های آهسته
  • سرسره های سرعتی
  • سر سره های رنگین کمان
  • رودخانه خروشان
  • استخر موج
  • اسکی روی آب
  • سونا خشک و بخار
  • سرسره کودک
  • جکوزی
  • حوضچه آب سرد
  • کافی شاپ
  • رستوران
  • سالن بدنسازی
  • اتاق ماساژ
  • سینما ۵ بعدی


روز های یک شنبه و سشنبه مخصوص بانوان
ساعت آقایان : ۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰
ساعت بانوان : ۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰
آدرس: مشهد – قاسم اباد – بلوار حجاب نبش حجاب ۸تلفن: ۹ – ۶۶۲۵۸۷۰




تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:پارک آبی ایرانیان,ایرانیان,,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 سرزمین موجهای آبی

 

بی شک فراهم آوردن مکانی ایمن و مفرح برای گذران اوقات فراغت از کار روزانه، نیازی است که در جامعه امروز بیشتر به چشم می آید و آنچه این نیاز را قوت می بخشد کمبود مراکزی اینچنینی است و چه چیز بهتر از آن که در پی احساس این نیاز مبرم جامعه در راه رفع آن و گسترش چنین محیط هایی بیشتر بکوشیم.

با هدف گسترش فرهنگ ورزش های آبی و طرح بهینه سازی اوقات فراقت جوانان، قدم در راهی نهادیم که به طور حتم بی انتها بوده و اعتقادمان بر آن است که توفیق خدمت در این مسیر از الطاف بی دریغ الهی است. باشد که با یاریش در طول راه افتخار خدمت بیش از پیش به خلق و فخر آفرینی میهن اسلامیمان را داشته باشیم.

مجموعه فرهنگی ورزشی پارک آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه به لحاظ وسعت و از نظر سرپوشیده بودن و همچنین از حیث امکانات در رده کاملترین پارک های آبی دنیا به شمار می آید. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تک تک افراد جامعه بوده و بی گمان یکی از قطبهای تفریحی کشور به شمار می آید. بی مثال بودن این مجموعه باعث گشته تا به تجربه ای دلچسب و به یادماندنی برای زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) فراهم آورد که همانا بزرگترین لوح افتخار ما محسوب می گردد.

بخش های مجموعه

  • سرسره موج
  • استخر شنا
  • سونا، جکوزی
  • Topsy Turvy: سرسره تاپسی برنده بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک های آبی، سرسره ای منحصر به فرد بوده که تجربه استفاده از آن هیچ زمان از ذهن و خاطرشما نخواهد رفت.این سرسره متشکل از دو بخش تونل و قیف بوده که هماهنگی بین این اجزا لذت استفاده از آن را دوچندان میکند. قیف ها ی این سرسره به گونه ای طراحی شد ه اند که پیش از ورود تیوپ به دهانه تونل و ادامه مسیر با تکانهایی ناگهانی و غیر قابل پیش بینی هیجان و لذتی خاص را برای استفاده کنندگان به همراه می آورند.
  • سرسره های سرعتی
  • رودخانه آرام و خروشان
  • سرسره های آهسته
  • استخر موج
  • لابی، اداری و پذیرش
  • Twister: سرسره تویستر سرسره ای مهیج با پیچ هایی ۳۶۰ درجه سرسره ای منحصر به فرد بوده که تجربه ای لذت بخش را برای هر استفاده کننده ای به همراه خواهد آورد.هیجان اصلی استفاده از این سرسره سرعت بالایی است که استفاده کنندگان از این سرسره در طول مسیر به آن دست پیدا میکنند.زمان ۱۵ تا ۲۰ ثانیه ای طی کل مسیر سرسره شاهدی بر این مدعی است. در حال حاضر ۷۲۲ نمونه از این سرسره در نقاط مختلف دنیا نصب گردیده که خود دلیلی بر جذابیت و پرطرفداربودن این سرسره میباشد.
  • Aqua Play: مجموعه بازی آکوآپلی مجموعه ای بی نظیر و مفرح است که مطمئنا استفاده کنندگان از پارک های آبی به دنبال چنین جاذبه ای هستند. این مجموعه با دارا بودن بخش ها و بازیهای گوناگون و متنوع برای سنین مختلف این امکان را فراهم آورده تا تمامی اعضا یک خانواده در کنار هم از لذت بازیهای آبی برخوردار گردند. رنگها و تصاویر و مجسمه های به کار رفته در این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که در بد ورود به پارک آبی چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکنند و ومطمئنا بیننده را ترغیب میکنند تا به عنوان اولین گزینه جهت استفاده به این مجموعه مراجعه کند. بهترین و جالبترین بخش این مجموعه سطل بزرگ آبی است که در بالاترین نقطه این مجموعه قرار گرفته و در فواصل زمانی معین تمامی حجم آب داخل آن بر روی افرادی که در زیر آن قرار میگیرند تخلیه شده و حسی سرشار از شادی و شعف به استفاده کنندگان میدهد.
  • کافی شاپ
  • رستوران

قیمت ورودی:

  • هزینه بلیط مجموعه جهت استفاده بزرگسال بدون محدودیت زمانی مبلغ ۲۵۰،۰۰۰ ریال می باشد.
  • هزینه بلیط مجموعه جهت استفاده خردسال (قد بین ۱۰۰ سانتی متر الی ۱۲۰ سانتی متر) بدون محدودیت زمانی مبلغ ۱۰۰،۰۰۰ ریال می باشد.

ساعات کاری مجموعه:

  • ساعت کاری مجموعه جهت بانوان از ساعت ۹ الی ۲۲ و آقایان ۹ الی ۲۳ می باشد.
  • روزهای شنبه، دوشنبه و چهار شنبه هر هفته مخصوص استفاده بانوان می باشد.
  • روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه مخصوص استفاده آقایان می باشد.

تخفیف ویژه در ماه مبارک رمضان:

شما میتوانید در ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰:۰۰ تا ساعت ۳:۰۰ بامداد با مبلغ ۱۷۰۰۰ تومان به صورت تمام وقت استفاده کنید.

مشهد – بزرگراه امام علی – بلوار اندیشه – نبش اندیشه۸۳

تلفن: ۶۰۰۸ ۵۱۱ ۹۸+

 
 

 




تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 کوهسنگی

 کوهسنگی یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین گردشگاه های مشهد است که به دلیل وجود دو کوه سنگی مشرف به شهر به این نام خوانده می شود و در کنار رشته کوه های جنوبی مشهد واقع شده است.

 

این تفرجگاه زیبای شهر مشهد در تابستان جاری با پذیرش حجم انبوه گردشگر، پس از حرم مطهر و آرامگاه فردوسی، رتبه سوم حضور مسافر و گردشگر را به خود اختصاص داد.

هوای لطیف و دید مناسب ,پارک کوهسنگی مشهد گردشگاه ها قدیمی مشهداز فراز کوه هایی که رسیدن به بالای آنها سهل وآسان است، این پارک زیبای مثلثی شکل را از دیر باز مورد استقبال زائران و مجاوران مشهد قرار داده است.

طرح بزرگ توسعه مجموعه تفریحی گردشگری کوهسنگی در حالی در حال انجام است که هم اکنون این مجموعه در مجاورت بافت شهری قرار گرفته است و بخشی از جاده کمربندی مشهد که جاده آسیایی نیز نامیده می شود، از کنار اراضی آن می گذرد.

این طرح که در وسعت 100 هکتار پیش بینی و مطالعات آن توسط مشاور انجام شده است با اجرای بخش وسیعی از طرح های دامنه شمالی کوه ها، چشم به آینده ای منحصر بفرد در منطقه با اجرای بخش های دیگر دارد.

در طرح توسعه این مجموعه، مشاور طرح، باغ های هفتگانه را پیش بینی کرده است که عبارتند از: باغ پذیرایی، باغ فرهنگی، باغ سنگی، باغ طبیعی، باغ آرامگاه، باغ ورزشی وباغ تفریحی

ایجاد دریاچه مصنوعی و جزیره پرندگان در میان آن، احداث باغ موزه طبیعی با قرارگرفتن انواع حیوانات در آن، ایجاد رستوران های مختلف بر فراز کوه و کنار دریاچه، ساخت دو مجموعه شهر بازی تابستانه و سرپوشیده و ایجاد مسیر منو ریل تفریحی در رینگ اطراف کوه ها و بهره برداری از مجموعه احداث شده کودک وآینده، طرح های قابل سرمایه گذاری با بازده فراوان در این طرح بزرگ است که به سرمایه گذاران توصیه می شود.

 

 




تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:کوهسنگی, مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان
ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع کامپیوتر تک

 

 

 

مرکز خرید مجتمع تک ، قطعات و لوازم کامپیوتر. فروش انواع لب تاب و تبلت و....

 

نشانی : مشهد - بلوار دستغیب - نبش بیستون - مجتمع کامپیوتر تک 




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:کامپیوتر تک,مجتمع تک,کامپیوتر,مشهد,,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع کامپیوتر تابان

 

مجتمع کامپیوتر تابان، مدرنترین مرکز ارائه تجهیزات کامپیوتری و ماشینهای اداری در شرق کشور در 3 طبقه واحدهای تجاری فروشگاهی و 2 طبقه سوئیت های اداری در شهر مقدس مشهد بنا شده است.

در این مجتمع بهترین تجهیزات کامپیوتری از تولیدکنندگان معتبر جهانی در زیر یک سقف گردآوری شده است.

با کیفیت ترین محصولات کامپیوتری و اداری همراه با ارائه کنندگان معتبر خدمات پس از فروش همه و همه در زیر یک سقف، مجتمع کامپیوتر تابان را به مکانی معتبر جهت برآوردن نیازهای شما تبدیل کرده است.

آدرس:بلوار سازمان آب، نبش شهید صادقی 19




ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع تجاری آرمان

 

 

 

آدرس:خیابان نواب صفوی - جنب بازار عدالت
شماره تماس:3693900




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:مجتمع تجاری آرمان ,آرمان, مرکز تجاری,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع ویلاژ توریست

 

در قلب مهمترین موقعیت اقتصادی و گردشگری شهر مقدس مشهد  قرار گرفته است.نزدیکی به استگاه مرکزی قطار شهری , با فاصله 800 متر , کوهستان پارکت شادری , پارک جنگلی وکیل آباد, منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها , سد چالیدره , بندگلستان ودیگر جاذبه های طرقبه, جایگاه ویژه ای را از نظر سرمایه گذاری سودآور و مطمئن برای این پروژه رقم زده است.


وب سایت:http://www.vilajtourist.ir

آدرس:ابتدای جاده طرقبه - ویلاشهر- مجتمع تجاری گردشگری ویلاژتوریست
شماره تماس:6-5510004-0511



ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع تجاری پارسه

 

 

آدرس:طرقبه بلوار امام خمینی ، جنب آتش نشانی



تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:مجتمع تجاری پارسه,پارسه,پارس,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

برج تجاری سلمان

 

 

 

طبقه -1) طلا و جواهر، ارز، نقره و بدلیجات، هایپر مارکت، عینک و ساعت و ...
طبقه همکف) پوشاک، پارچه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای لوکس و ...
طبقه +1) لوازم خانگی، فرش، مبلمان، صنایع دستی، ادوات موسیقی و ...
طبقه +2) کامپیوتر، موبایل، لوازم صوتی و تصویری، لوازم ورزشی و بدنسازی و ...
طبقات تجاری دارای راهروهای عریض با چشم انداز مشرف به وید مرکزی می باشند.
همچنین دسترسی های متعددی هم از داخل طبقات تجاری و هم به صورت مستقل به حیابان های مجاور پیش بینی شده است.



آدرس:تقاطع خیابان راهنمایی وسلمان فارسی

 




ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع تجاری مرمر

 

مجتمع تجاری اداری مرمر در شهر مقدس مشهد، مابین خیابان های امام خمینی(از غرب)-کوچه دخانیات (از شرق)-خیابان ثبت (از شمال) و کوچه ارگ (از جنوب) واقع شده است.

مزیت های پروژه:

  • سهولت دسترسی از طریق شریان اصلی شهر

  • مجاورت با مراکز تجاری اداری اطراف حرم مطهر رضوی

  • موقعیت مکانی مرغوب در خیابان امام خمینی مشهد مقدس

  • طراحی، نظارت و اجرای فرآیند ساخت توسط متخصصین مطرح صنعت ساختمان

  • استحکام سازه و مقاومت در برابر زلزله

  • نمای مدرن و چشم گیر سازه

  • تنوع متراژ

  • استفاده از مصالح و تجهیزات مرغوب

  • استفاده از تاسیسات و تجهیزات به روز با در نظر گرفتن میزان مصرف

  • به کارگیری سیستم هوشمند مدیریت ساختمان (BMS)

  • بهره مندی از فضاهای خدماتی و رستوران

 

شرح طبقات:

کاربری طبقه
پارکینگ با ظرفیت ۴۴۰ دستگاه خودرو ۲- ، ۳- و ۴-
تجاری مشتمل بر ۲۰۳ واحد (۱۲ تا ۱۶۶ مترمربع) ۱-، همکف و اول
تالار اجتماعات و ۱۱ واحد تجاری (۱۸ تا ۲۵ مترمربع) دوم
رستوران (سرپوشیده و روباز) سوم
اداری مشتمل بر ۱۹۲ واحد (۳۷ تا ۹۴ مترمربع) چهارم تا پانزدهم

واحد های تجاری:

از مجموع واحد های مجتمع مرمر تعداد ۲۱۴ واحد در طبقات -۱ الی ۳ این مجتمع طراحی شده است.

جانمایی و کاربری طبقات به شرح زیر است:

حداکثر متراژ حداقل متراژ تعداد واحد کاربری طبقه
استاندارد ۴۴۰ پارکینگ ۲- ، ۳- و ۴-
۱۶۶٫۵ ۱۲٫۱ ۵۸ تجاری همکف
۱۱۶٫۲۵ ۱۲٫۷۴ ۷۳ تجاری اول
۲۴٫۶۵ ۱۸٫۱۰ ۱۱ تجاری-تالار اجتماعات دوم
- - - تجاری-رستوران سوم

 

واحد های اداری:

مجموعه واحدهای اداری مجتمع مرمر شامل ۱۹۲ واحد در طبقات چهارم تا پانزدهم می باشد.

 

 



تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:مجتمع تجاری ,مجتمع تجاری مرمر, مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

در دست احداث...

------

 

پـارک آبـــــی

سرگرمی و تفــریـح تـوام بـا ورزش قطعا یـکی از ضـرورت هـای زندگـی امروز و یـک جاذبه بی بدیــل است. مجتمـــع تفـریحات و پارک آبــی در " شهـــر رویــایی پـدیـده "، مـاموریت ایـجـاد انگــیزه تفریـح، ورزش و سرگرمی تــوام را بـرای نـوجـوانان، جـوانان و بـزرگ سالان ارجمنـد را بر عهــده دارد. طـراحی پـروژه و بزرگـی آن، این قابلیــــت فوق العــاده را ایـجاد کـرده است کـه همــه روزه پـارک آبـــی پـدیــده پذیـرای مقـدم گـرم 3 هزار نـفر میـهمان از خانم ها و آقـایـان به صورت همــزمـان در فضـاهـای مستقــــل باشــد. زیـر بنای پـــارک آبــی بالـــغ بـر 53 هزار متر مربع می باشـــد

----------

مجتمع فرهنگی

وجود یک مجتمع چند منظوره فرهنگی با ۳تـالار ویـژه برگزاری مجالس ، همایش ها و مراسم گوناگون آن هم در مجاورت مکعب بزرگی به حجم و گونه " کعـبه مقـدس "،فضای این شهر رویایی را معنوی و روحانی ساخته است. زیبایی بصری این مکعب نمادین و زیبا که عملکرد " نمـازخـانـه ای ۱۱۰۰ متـر مربعـی " را دارد، از جمله نمادهای ماندگار و جلوه های پایدار این پروژه بین الملـلی ، به شمـار رفته و به عنــوان یک نماد معمــاری اسلامــی، وجـه تمایزی بــرای آن محسوب می گـردد . در این مرکز ،آزمایشگاه علوم و مرکز آموزش نیز پیش بینی شده است. زیـر بنـای این مـرکـز بالـغ بر ۲۷هزار متــرمـربـع است.

----------

هتل 5 ستاره

 

یکی از کاربری‌های «شهر رویایی پدیده» مراکز اقامتی با ساختار اقتصادی و اشکال معماری متفاوت است.هتل ۵ ستاره با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی دارای ۶۳۷ اتاق و سوئیت مجلل و سبک معماری منحصر به فرد در ۳۹ طبقه با ارتفاع 250 متر در حال احداث می باشد.حجم هندسی این پروژه از دور نماد عـدد ۸ به پــاس داشت امــام هشتم (علیه‌السلام) است. یکی از ۲ بال اصلی این هتل عملکرد مستقیم یک هتل ۵ ستاره متعارف را بر عهده دارد و بال دیگر آن در قالب «مجتمع سرویس آپارتمان‌های بلند مرتبه» خدمات هتل ۵ ستاره را به مالکین یا ساکنین سوئیت‌ها و آپارتمان‌های متعدد و متنوع آن ارایه می‌نماید. در این هتل مجموعه امکاناتی مانند: رستوران‌های متعدد، استخر، سالن بدن سازی و ورزش، بیزینس سنتر، تالارهای پذیرایی و ... تدارک دیده شده است که خدمات خود را با کیفیت ممتاز به مراجعان گران‌قدر عرضه می‌دارد.
زیر بنای هتل و مجموعه‌های وابسته به آن ۲۵۰ هزار متر مربع می‌باشد.

 

 ----------

باغ گل

 

مجتمع باغ گل که در واقع نمایشگاه دائمی گل، گیاه، گلدان و بذر می‌باشد، علاوه بر زیبائی بصری و عطر افشانی خاطره انگیز در محوطه این شهر رؤیایی، امکان عرضه انواع گیاهان و بذرها را در همه فصول، همراه با ارایه آموزش‌های لازم برای کلیه خانواده‌ها را فراهم خواهد نمود. معماری باغ گل مانند برگی است که بر زمین در غلتیده و از طریق ۲ ورودی غربی و شرقی می‌توان به آن وارد و خارج شد و شاهد طلوع و غروب خورشید نیز بود. وجود این فضای طبیعی چشم نواز و دل انگیز در کنار دیگر کاربری‌ها، خاطره‌ای زیبا و لحظاتی شیرین و تکرار ناپذیر را برای بازدیدکنندگان، خلق خواهد نمود.زیر بنای سرپوشیده این مجموعه بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع و فضای باز این مجموعه ۳۰۰۰۰ مترمربع می‌باشد.

----------

مرکز خرید و سرگرمی

 

2013-04-20این مرکز در واقع جذاب‌ ترین و بزرگ‌ ترین بخش از شهر رویایی پدیده به شمار می‌رود. این مجتمع بزرگ که فرآیند «خرید» و پر کردن اوقات فراغت را به خوبی و توأمان، مدیریت می‌نماید. به لحاظ برخورداری از معماری روز، عظمت و شکوه چشمگیر، تنوع مشاغل و اصناف، وجود ورودی‌های متعدد و بهره‌مندی از ۴ طبقه همکـف هم راستا در نوع خود کم نظیر است.
مرکز بزرگ خرید پدیده با بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه بزرگ و کوچک، تبدیل به فضایی رویایی برای رفع نیازهای خانواده‌ها خواهد شد.
پیش بینی Ice Rink (پیست پاتیناژ) و آکواریوم بسیار بزرگ و شگفت انگیز و هایپر مارکت ۱۷۰۰۰ متر مربعی و دپارتمان استور ۸۵۰۰ متر مربعی پارکینگی با ظرفیت 4000 خودرو، مجموعه‌ای بی مانند را رقم زده است.زیر بنای مـرکز بزرگ خریـد پـدیـده بالـغ بر 560 هزار متر مربـع می باشد.

 

 ----------

مجتمع اداری

یکی از نیازهای "شهر رویایی پدیده" در کنار همه جذابیت‌ها و کاربری‌های آن، مجموعه‌ای است که به محل کار و مدیریت بنگاه‌های اقتصادی در مقیاس ملی و بین‌المللی اختصاص خواهد یافت. زیر بنای این مجموعه بالغ بر 32 هزار متر مربع و دارای ۲ بلوک ۷ طبقه می‌باشد. در هر طبقه از این ۲ ساختمان ۱۲ دفتر اداری پیش‌بینی شده که سبک معماری و امکانات پیشرفته آن این مجتمع را در نوع خود بی نظیر ساخته است. وجود ۲ فضای نمایشگاهی در طبقه همکف، این مجموعه را تبدیل به نگینی درخشان در "شهر رویایی پدیده" نموده است.

----------

سرویس آپارتمان اقامتی

این مجتمع پاسخی است رسا به مشتاقان سکونت و اقامت توأم با مالکیت در جوار حرم مقدس رضوی، ۶ بلوک که هر بلوک مشتمل بر تعداد زیادی آپارتمان و سوئیت‌های مجهز، با رعایت ضوابط و استانداردهای هتل ۵ ستاره، مجتمعی کارآمد و روزآمد را برای مسافران و زوار جویای خدمات شایسته و امکانات پیشرفته، خلق کرده است.واحدهای این مجتمع، کاملاً مبله و مطابق دیگر سوئیت‌های هتل ۵ ستاره «شهر رویایی پدیده» خواهد بود.زیر بنای این مجتمع، بالغ بر ۱۸۳٬۰۰۰ متر مربع و واحدهای آن از متراژ ۴۲ متر مربع الی ۳۹۰ متر مربع و دارای ۱۰۷۱ پارکینگ می‌باشد

 ----------

شهربازی سرپوشیده

نبــود شهر بازی بـــزرگ، متنوع و درعیــن حــال سرپوشیــده در شهر مشهد ضرورت احــداث چنین کاربردی با حداکثر جـــذابیت، امکانات و امتیــازات را ایجــاد و حلقـــه شگفتـــی‌هـــای « شهـــر رؤیــایـــی  پــدیـــده» را تکمیل می‌نماید.زیر بنای شهر بازی سر پوشیده پدیده بالغ بر ۳۰٬۰۰۰ متر مربع می‌باشد. انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های اعجاب آور مانند رولر کاستر، دنیای بازی‌های کامپیوتری و... این مجتمع بازی را به هدف سفر آنانی که به دنبال هیجان اند بدل خواهد کرد.

 




ارسال توسط مجتبی پژوهان

بازار پدیده کیش




ارسال توسط مجتبی پژوهان

پدیده کیش

 

 

پروژه مجموعه توریستی پدیده شاندیز شعبه کیش
احداث فاز اول مجموعه با زیربنای ۱۱۰۰۰ متر مربع در ۱۱۰ روز
آدرس:جزیره زیبای کیش- جاده جهان

 




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:پدیده شاندیز,پدیده,تهران,مشهد,کیش,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

پدیده تهران 

تملک و احداث بزرگترین مجموعه توریستی پذیرایی مسقف داخل شهر تهران در بهترین موقعیت مکانی
عملیات شناسایی و خرید مکان در کمتر از یکماه مدت ساخت و تجهیز و بهره برداری ۳۱ روز
آدرس : تهران - شهرک غرب- بلوار شهید فرحزادی

 

 




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:پدیده شاندیز,پدیده,تهران,مشهد,,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

شعبه مرکزی پدیده شاندیز

 

ایجاد بزرگترین مجموعه توریستی پذیرایی ایران در شهر توریستی شاندیز در نزدیکی مشهد
      مدت ساخت و تجهیز و بهره برداری ۶ ماه
      زیربنای ۱۰۰۰۰ مترمربع
      آدرس:مشهد- شانـدیز- پدیده شانـدیز

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:پدیده شاندیز,پدیده, مشهد,,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع تجاری خورشید

 

این مـجتمع در ۹ طبـقه در زمـینی بـه مساحت حدوداً ۱۵۰۰ مـتر مربع احداث گردیده‌ است. طراحی ۴۹ واحد تجـاری در طبقات ۱ – تا طـبقه دوم ، ۳ ۳ واحد اد اری در طـبـقات سـوم تـا پنجم و پـارکـینگ های مـوجود در طبقات منفی ۲ و۳ از مشخـصات عمـومی این پـروژه می‌باشند . از مزیت‌های این پروژه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد :
  • موقعیت چشمگیر در خیابان احمد آباد
  • اعتبار شرکت سازنده
  • استفاده از مصالح و تجهیزات مرغوب
  • دسـتـرسی آسـان به تمام نقاط شـهر
  • تنوع متراژ
  • امکان ایجاد ویترین‌های بزرگ
  • استحکام در کنار نمایی زیبا
  • شرایط مناسب مالی برای خرید
مشخصات فنی:
  •    زیر بنای کل:۱۰۵۰۰ مترمربع
  •   نوع پنجره و شیشه ها: پنجره آلومینیوم با شیشه دو جداره
  •    پوشش سقف: در واحدهای تجاری کمپوزیت و در واحدهای اداری آرمسترانگ و گچ برگ
  •    نوع و تعداد آسانسورها:
  •    آسانسور مسافربر اداری ۱۳ نفره یک عدد
  •    آسانسور مسافربر و حمل بار تجاری ۱۳ نفره یک عدد
  •    آسانسور پانارومیک ۶ نفره یک عدد
  •    پله برقی ۶ عدد در طبقات تجاری
  •    سیستم اطفای حریق: آدرس پذیر
  •    سیستم صوتی: آمپلی فایر و بلندگوی سقفی

آدرس: خیابان احمدآباد- بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا




ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع تجاری شرق زیست

آدرس:دور میدان طبرسی 




ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع تجاری مروارید شرق

 


این مجتمع یکی دیگر از مراکز بزرگ خرید در مشهد که دارای چهار طبقه است و شامل تالار مروارید، رستوران پسران کریم، مرکز خرید نیک، شرکت مرمر بتن و غرفه و واحدهای خرید دیگر میباشد.
اطلاعات تماس:
آدرس مجتمع تجاری مروارید شرق: مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق
تلفن: 05117530008
فکس: 05117530007
ایمیل: info[at]morvaridshargh.com
وب سایت: www.morvarideshargh.com

 

 

 




ارسال توسط مجتبی پژوهان

>> مجتمع تجاری نصر <<

 

آدرس: مشهد ، ميدان توحيد ، مجتمع تجاري نصر

فاصله تا فرودگاه : 10کیلومتر
فاصله تا حرم : 20 دقيقه پياده

 

 




تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:نصر,مجتمع تجاری نصر,مشهد,مراکز تجاری,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 برج آلتون

برج آلتون یکی از شاهکارهای صنعت ساختمان در سرعت و کیفیت و مطلع هنر ایرانی در یک مجموعه دیدنی تجاری – اداری و فضای قابل توجه پارک خودرو با عنوان بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور هر شهروند و زائر مسافری که برای تفرج و خرید به خیابان (توریستی و تجاری) دانشگاه قدم میگذارد را حیرت زده می نماید.

مساحت عرصه : 1724 متر مربع
سطح اشغال بنا : 100% عرصه
سطح زیر بنا : 31000 متر مربع
نوع سازه : بتنی با حجم 20000 متر مکعب بتن ریزی
ارتفاع: 70.6 متر
زمان فرایند پروژه: 36ماه




تاریخ: جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

سال نو مبارک 




تاریخ: پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 بازار فردوسی


مجموعه بازار فردوسی واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا 7000 متر مربع و زیربنای 30000 مترمربع در چهار طبقه 1- ,همکف ,1+,2+ و بالغ بر 720 دربند مغازه اجرا شده است . با بررسی های به عمل امده وبه نسبت تراکم جمعیت زیست محیطی و نیاز منطقه به یک مجموعه مدرن وکامل , نسبت به ساخت این مجموعه اقدام شده است.

لازم به ذکر است که تفکیک مشاغل در طبقات به شرح ذیل است.

به این صورت که در طبقه 1- سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه 1+ بورس مانتو و روسری , طبقه 2+ لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. مجموعه دارای 11 واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه در چهار طبقه کامل و دارای اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی ودر سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه 3+ واقع شده است.




تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:بازار,بازار فردوسی,بازار فردوسی مشهد,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 بازار رضا

بزرگترین مرکز خرید مسافران و زائران بازار رضا می باشد. در این بازار انواع سوغات مشهد از قبیل: فیروزه، انگشتر عقیق، طلاجات، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده و تسبیح به فروش می رسد. 

مشخصات كالبدي :
زير بناي سطح مغاره ها =2368 مترمربع بدون احتساب تاسيسات وراهروهاي بازار 
تعداد واحدهاي تجاري=1711 واحد
تعداد طبقات =2طبقه -همكف و فوقاني
موقعيت بازار:در شهر زيارتي مشهدحدفاصل ميدان بيت المقدس و17 شهريور

مشخصات بنا و واحدهاي تجاري :
طول بازار =960متر
عرض بازار=33متر
بنا شامل :1711باب مغازه - تاسيسات - انتظامات - اطلاعات - نمازخانه - سويسهاي بهداشتي
هربازار در طبقه همكف شامل 100 باب مغازه 10 متر مربعي 
هر بازار در طبقه فوقاني شامل 56 باب مغازه 5 متر مربعي و 64 باب مغازه 10متر مربعي 
هر بازار داراي 7عدد هشتي است كه در طبقه همكف 40باب مغازه 7 يا 8 متر مربعي ودر طبقه فوقاني 16 باب مغازه 7يا8 مترمربعي .

تاسيسات برودتي وحرارتي :
در داخل واحدهاي تجاري با استفاده از فن كويل سرماوگرما تامين تامين ميشودوهر بازار مجهز به 2 موتور خانه تاسيسات ميباشد

تجهيزات ساختماني :
سيستم پله برقي 6 عدد- سيستم تقويت آنتن موبايل - سيستم پيجينگ و اطلاع رساني

تاسيسات ساختماني :
سيستم تامين سرمايش وگرمايش واحدهاي تجاري: فن كويل سقفي
سيستم توليدسرمايش و گرمايش :چيلرجذبي شعله مستقيم  
فضاهاي جانبي: نمازخانه - سرويسهاي بهداشتي - مركز اطلاعات





تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:بازار,بازار رضا,بازار رضا مشهد,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 مجتمع تجاری زیست خاور

زیر بنا: مساحت زمین ۱۰۰۰۰ متر مربع که در سه طرف آن خیابان واقع شده و دارای ورودی از سه طرف می باشد. آپارتمانها و قسمتهای تجاری چنان طرح ریزی گردیده است تا در آنها برای زندگی و کسب و کار محیط خوش آیندی ایجاد گردد . آپارتمانهای وسیع و جادار بر روی یک پی چند طبقه ای بنا گردیده اند که شامل انواع مغازه ها ، رستورانها ی شیک ، مراکز تفریح و پارکینگ می باشد . ترکیب این مظاهر مختلف در یک مجتمع ، از لحاظ کیفیت محیط زیبا و دلپذیری بوجود آورده است که نسبت به سبک و شیوه موجود کاملا جدید و جالب است .
در مجتمع زیست خاور همه نوع آپارتمان از آپارتمانهای فاقد اتاق خواب تا آپارتمانهای چهار اتاقی با کیفیت های ویژه از قبیل اتاق های نشیمن ۲ طبقه و پارکینگ خصوصی و سرپوشیده تامین گردیده است و چشم انداز آپارتمانها از قلب شهر و گنبد طلائی پر ابهت و جلال حضرت رضا ( ع ) تا کوههای هزار مسجد و بینالود همه جا نوازشگر دیده است و پاسخگوی نیاز و سلیقه تمام کسانی است که می خواهند در محیطی زیبا ، خوش منظره ، آرام و راحت زندگی کنند. در این مجتمع زیبا و مدرن ، کلیه نیازهای ساکنین آن پیش بینی و برای رفع آنها برنامه ریزی شده است .

برج اقامتی با زیر بنای ۳۱۱۰۷ متر مربع ، شامل ۱۹۸ واحد در ۱۵ طبقه .
مجتمع تجاری با زیر بنای ۲۹۷۱۰ متر مربع  ، شامل ۶۹۸ واحد در ۴ طبقه .
طبقه همکف با ۱۷۰ واحد تجاری و شعبه بانک تجارت
طبقه بعلاوه یک با ۱۹۳ واحد تجاری و شعبه بانک ارزی ، بیمه ، بورس ، آژانس مسافرتی و رستوران
طبقه منهای یک  با ۱۷۷واحد تجاری
طبقه منهای دو  با۱۵۲واحد تجاری و کافی شاپ
پارکینگ تجاری با زیر بنای ۱۱۲۳۳ متر مربع در ۴ طبقه و ۲۷۹ واحد .
پارکینگ طبقاتی زیر برج در ۴ طبقه و ۲۲۰ واحد 

موقعیت جغرافیایی مجتمع: مشهد  میدان دکتر شریعتی (تقی آباد)  – ابتدای خیابان کوهسنگی – مجتمع عظیم تجاری زیست خاور

تلفن: ۸۵۹۹۱۲۷ – ۰۵۱۱ و ۸۵۴۱۳۲۶ – ۰۵۱۱

صبح از ساعت۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰

بعداز ظهر از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰

مجتمع تجاری زیست خاور جمعه ها تعطیل می باشد.




تاریخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:زیست خاور,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 مجتمع تجاری کیان سنتر

 

این مجتمع تجاری یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری مشهد که دارای قسمت های مختلف از جمله فست فود،سالن بازی کودکان مشهد و هایپر مارکت و غیره میباشد.
اطلاعات تماس:
آدرس مجتمع تجاری کیان سنتر: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی، مرکز خرید کیان سنتر
تلفن: 05116049444

 
 

 




تاریخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:کیان سنتر,مجتمع تجاری کیان سنتر,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 مجتمع تجاری پروما

 

احداث مجتمع تجاری پروما در سال 1379 با زیر بنایی در حدود 25000 متر مربع در شهر مقدس مشهد آغاز و در سال 1383 به بهره برداری رسید. از امکانات رفاهی پروژه مجتمع تجاری پروما می توان به فست فود ، شهربازی ، پارکینگ، بولینگ ، بیلیارد و ... اشاره نمود .

       امكانات مدرن مجتمع تجاری پروما ،این مجتع را از سایر مراكز تجاری مشابه متمایز می كند. بخشی از این ویژگی ها عبارتند از:

 

  • سیستم های خنك كننده و گرم كننده مركزی (كریر) ساخت آمریكا
  • سیستم اعلام حریق C-TEC ساخت انگلستان
  • سیستم پیجینگ مركزی TOA ساخت ژاپن
  • سیستم تلفن سانترال Panasonic ساخت ژاپن (500 خط (
  • سیستم مدار بسته و نظارت تلویزیونی AXIS ساخت سوئیس
  • نما تماماً از شیشه سكوریت آبی رفلكس بلژیك
  • پاركینگ های مسقف در حدود 600 متر مربع با دارا بودن سیستم تهویه
  • تایل سقف از نوع آموستیك آرمسترانگ با ریلینگ اصلی، ساخت آمریكا
  •  UPSمركزی ساخت GE آمریكا
  •  SERVER ها و كلیه تجهیزات شبكه Legrand ، Gigabyte ، 3 - Com،
    Linksys 
    ، HP
  • آسانسورهای پانوارمیك، ساخت ایتالیا
  • پله های برقی (OTIS) ساخت فرانسه
  • اینترنت بی سیم رایگان

        در مجتمع تجاری پروما، سوپر ماركتی بزرگ و مجهز با زیر بنای 6000 متر مربع متشکل از واحد های نان،شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی ، لبنی ، میوه و ... در طبقه همكف قرار دارد.

 




تاریخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:پروما,مجتمع تجاری پروما,مشهد ,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 بازار بزرگ خیام

 


مجموعه بزرگ و دیدنی (بازار بزرگ خیام ) شامل :

محیطی سرپوشیده و آرام و راحت خرید زائرین و مجاورین گرامی با داشتن 4 سالن و با آبنمای زیبا -  4 درب ورودی- درحدود 200 غرفه که شامل فروش پوشاک ، آجیل و خشکبار ، منسوجات ، لوازم لوکس ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، ساعت و نقره تیتانیوم و کافی شاپ می باشد .کلیه غرفه های بازار به سیستم دستگاه های کارتخوان شتاپ مجهز هستند.

امکانات رفاهی بازار :

پارکینگ رایگان - مکانی جهت شستشوی وسیله نقیله عمومی -  فضای سبز بسیار زیبا -  سرویس بهداشتی - نمازخانه - پارک بازی کودکان - بانک ملت و دستگاه های خودپرداز داخل سالنها - و با داران بودن ایستگاه نیروی انتظامی در مجموعه توریستی سپاد ایجاد امنیت بیشتر در بازار شده

آدرس بازار بزرگ خیام :

مشهد مقدس : انتهای بلوار خیام شمالی ،ميدان بهارستان ، بازار بزرگ خیام
تلفن دفتر هیئت مدیره بازار بزرگ خیام 7635084 - فكس 7659778 
 
 

 




تاریخ: شنبه 28 بهمن 1391برچسب:بازار,بازار خیام,بازار بزرگ خیام,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 بازار بین المللی شهید کاوه

بازار بین المللی شهیدکاوه در زمینی به مساحت حدود ۱۳۰۰۰ متر مربع و با زیربنای حدود ۳۵۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۷۵ شروع و طی چند فاز مختلف ساخته و مورد بهره برداری قرارگرفته است. در این بازار حدود ۴۶۰ واحد تجاری، ۶ شعبه بانک، ۱۵ دفتر تجاری و بازرگانی و سایر خدمات و تاسیسات مورد نیاز مجتمع ایجاد شده است. همچنین دردو طرف بازار پارکینگ های طبقاتی (۵ طبقه) با حدود ۱۹۷۰۰ مترمربع زیربنا وظرفیت پارک حدود۶۰۰ خودرو ایجاد و مورد بهره برداری قرارگرفته است . این بازار با ارائه کالاها و خدمات متنوع وگسترده یکی از بازارهای شناخته شده و مورد توجه زوار و گردشگران برای خرید سوغات و گذران اوقات فراغت می باشد




ارسال توسط مجتبی پژوهان

 مجتمع تجاری گردشگری وصــــال

مجتمع طلا و ملزومات عروس (وصال) در مجاورت مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق و در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ مترمربع و با زیربنایی به مساحت حدود ۷۰۰۰۰ مترمربع و در ۶ طبقه ساخته شده است. این مجتمع که برای مشاغل مرتبط با نیازهای عروس و داماد، ازجمله فروش و توزیع پوشاک و پارچه ، آئینه و شمعدان ، لوازم آرایشی ، کیف وکفش و ... ساخته شده، دارای ویژگی ها و معماری خاص و منحصر به فرد می باشد.

وصال با طراحی و معماری زیبا و منحصر به فرد و داشتن بیش از۴۰۰ باب واحد تجاری، تعدادی بانک، تالارهای پذیرایی، رستوران، آب نمای موزیکال، پارکینگ طبقاتی و سایرامکانات و خدمات رفاهی، و با فضاهای باز و وسیع برای گذران اوقات فراغت، گردش و خرید مجاوران و زائران، طراحی شده است. پارکینگ مورد نیاز مجتمع در ۶ طبقه با حدود ۲۵۰۰۰ مترمربع زیر بنا و در زمین مجاور مجتمع طراحی شده است. از جمله امکانات مجتمع می توان به وجود ۲۲ دستگاه پله و رمپ برقی، ۱۲ دستگاه آسانسور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، سیستم صوت و دوربین های مداربسته، اشاره نمود . وجود هایپرمارکت با متراژ حدود ۶۰۰۰ متر مربع و رستوران منحصر به فرد، با وسعت حدود ۲۸۰۰ متر مربع نیز باعث ایجاد جاذبه های گردشگری بیشتری در مجتمع شده است. با عنایت به رویکرد تجاری و گردشگری سپاد، این مجتمع از طریق یک تونل ارتباطی که دارای ۲۱ واحد تجاری فعال می باشد، با مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق ارتباط دارد. اگر چه اتصال این دو مجتمع از طبقات فوقانی نیز در دست اجرا است.




تاریخ: شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع الماس شرق  (east-diamond-complex) 

اين مجتمع در زميني به مساحت حدود 25 هزارمترمربع و بازيربنائي به مساحت حدود 104 هزار مترمربع در سال 1380 شروع  و در سال 1384 تكميل و مورد بهره برداري قرار گرفته است . 
ساختمان مجتمع به دوقسمت تجاري و پاركينگ قابل تفكيك است .ساختمان تجاري مجتمع در شش طبقه و داراي 67000 مترمربع زيربنا و حدود 1100 واحد تجاري است . اكثر واحدهاي اين مجتمع به نمايندگي ها و كسبه شاغل در امرفروش و توزيع لوازم خانگي ، چيني و بلور ، صوت و تصوير ، رايانه و تلفن همراه واگذار شده است . ساختمان پاركينگ طبقاتي مجتمع در چهار طبقه با زيربناي حدود 27000 مترمربع و داراي ظرفيت پارك حدوداٌ 1300 دستگاه اتومبيل مي باشد . اين مجتمع از طراحي و معماري ويژه و منحصر به فرد برخوردار است و داراي21 دستگاه پله و رمپ برقي ، 16 دستگاه آسانسور ، آب نمای جامپینگ ، سیستم گرمایش و سرمایش مركزي ، سيتم صوت و دوربين هاي مداربسته ، شبكه IT ، کافی شاپ ، شهربازی ، رستوران ، نمازخانه و سالن اجتماعات و ساير  تاسيسات و امکانات مورد نياز می باشد .




تاریخ: جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط مجتبی پژوهان
ارسال توسط مجتبی پژوهان

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader