خورشید هشتم
مشهد توریسم

 مجتمع تجاری زیست خاور

زیر بنا: مساحت زمین ۱۰۰۰۰ متر مربع که در سه طرف آن خیابان واقع شده و دارای ورودی از سه طرف می باشد. آپارتمانها و قسمتهای تجاری چنان طرح ریزی گردیده است تا در آنها برای زندگی و کسب و کار محیط خوش آیندی ایجاد گردد . آپارتمانهای وسیع و جادار بر روی یک پی چند طبقه ای بنا گردیده اند که شامل انواع مغازه ها ، رستورانها ی شیک ، مراکز تفریح و پارکینگ می باشد . ترکیب این مظاهر مختلف در یک مجتمع ، از لحاظ کیفیت محیط زیبا و دلپذیری بوجود آورده است که نسبت به سبک و شیوه موجود کاملا جدید و جالب است .
در مجتمع زیست خاور همه نوع آپارتمان از آپارتمانهای فاقد اتاق خواب تا آپارتمانهای چهار اتاقی با کیفیت های ویژه از قبیل اتاق های نشیمن ۲ طبقه و پارکینگ خصوصی و سرپوشیده تامین گردیده است و چشم انداز آپارتمانها از قلب شهر و گنبد طلائی پر ابهت و جلال حضرت رضا ( ع ) تا کوههای هزار مسجد و بینالود همه جا نوازشگر دیده است و پاسخگوی نیاز و سلیقه تمام کسانی است که می خواهند در محیطی زیبا ، خوش منظره ، آرام و راحت زندگی کنند. در این مجتمع زیبا و مدرن ، کلیه نیازهای ساکنین آن پیش بینی و برای رفع آنها برنامه ریزی شده است .

برج اقامتی با زیر بنای ۳۱۱۰۷ متر مربع ، شامل ۱۹۸ واحد در ۱۵ طبقه .
مجتمع تجاری با زیر بنای ۲۹۷۱۰ متر مربع  ، شامل ۶۹۸ واحد در ۴ طبقه .
طبقه همکف با ۱۷۰ واحد تجاری و شعبه بانک تجارت
طبقه بعلاوه یک با ۱۹۳ واحد تجاری و شعبه بانک ارزی ، بیمه ، بورس ، آژانس مسافرتی و رستوران
طبقه منهای یک  با ۱۷۷واحد تجاری
طبقه منهای دو  با۱۵۲واحد تجاری و کافی شاپ
پارکینگ تجاری با زیر بنای ۱۱۲۳۳ متر مربع در ۴ طبقه و ۲۷۹ واحد .
پارکینگ طبقاتی زیر برج در ۴ طبقه و ۲۲۰ واحد 

موقعیت جغرافیایی مجتمع: مشهد  میدان دکتر شریعتی (تقی آباد)  – ابتدای خیابان کوهسنگی – مجتمع عظیم تجاری زیست خاور

تلفن: ۸۵۹۹۱۲۷ – ۰۵۱۱ و ۸۵۴۱۳۲۶ – ۰۵۱۱

صبح از ساعت۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰

بعداز ظهر از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰

مجتمع تجاری زیست خاور جمعه ها تعطیل می باشد.




تاریخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:زیست خاور,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 مجتمع تجاری کیان سنتر

 

این مجتمع تجاری یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری مشهد که دارای قسمت های مختلف از جمله فست فود،سالن بازی کودکان مشهد و هایپر مارکت و غیره میباشد.
اطلاعات تماس:
آدرس مجتمع تجاری کیان سنتر: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی، مرکز خرید کیان سنتر
تلفن: 05116049444

 
 

 




تاریخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:کیان سنتر,مجتمع تجاری کیان سنتر,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 مجتمع تجاری پروما

 

احداث مجتمع تجاری پروما در سال 1379 با زیر بنایی در حدود 25000 متر مربع در شهر مقدس مشهد آغاز و در سال 1383 به بهره برداری رسید. از امکانات رفاهی پروژه مجتمع تجاری پروما می توان به فست فود ، شهربازی ، پارکینگ، بولینگ ، بیلیارد و ... اشاره نمود .

       امكانات مدرن مجتمع تجاری پروما ،این مجتع را از سایر مراكز تجاری مشابه متمایز می كند. بخشی از این ویژگی ها عبارتند از:

 

  • سیستم های خنك كننده و گرم كننده مركزی (كریر) ساخت آمریكا
  • سیستم اعلام حریق C-TEC ساخت انگلستان
  • سیستم پیجینگ مركزی TOA ساخت ژاپن
  • سیستم تلفن سانترال Panasonic ساخت ژاپن (500 خط (
  • سیستم مدار بسته و نظارت تلویزیونی AXIS ساخت سوئیس
  • نما تماماً از شیشه سكوریت آبی رفلكس بلژیك
  • پاركینگ های مسقف در حدود 600 متر مربع با دارا بودن سیستم تهویه
  • تایل سقف از نوع آموستیك آرمسترانگ با ریلینگ اصلی، ساخت آمریكا
  •  UPSمركزی ساخت GE آمریكا
  •  SERVER ها و كلیه تجهیزات شبكه Legrand ، Gigabyte ، 3 - Com،
    Linksys 
    ، HP
  • آسانسورهای پانوارمیك، ساخت ایتالیا
  • پله های برقی (OTIS) ساخت فرانسه
  • اینترنت بی سیم رایگان

        در مجتمع تجاری پروما، سوپر ماركتی بزرگ و مجهز با زیر بنای 6000 متر مربع متشکل از واحد های نان،شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی ، لبنی ، میوه و ... در طبقه همكف قرار دارد.

 




تاریخ: یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:پروما,مجتمع تجاری پروما,مشهد ,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 بازار بزرگ خیام

 


مجموعه بزرگ و دیدنی (بازار بزرگ خیام ) شامل :

محیطی سرپوشیده و آرام و راحت خرید زائرین و مجاورین گرامی با داشتن 4 سالن و با آبنمای زیبا -  4 درب ورودی- درحدود 200 غرفه که شامل فروش پوشاک ، آجیل و خشکبار ، منسوجات ، لوازم لوکس ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، ساعت و نقره تیتانیوم و کافی شاپ می باشد .کلیه غرفه های بازار به سیستم دستگاه های کارتخوان شتاپ مجهز هستند.

امکانات رفاهی بازار :

پارکینگ رایگان - مکانی جهت شستشوی وسیله نقیله عمومی -  فضای سبز بسیار زیبا -  سرویس بهداشتی - نمازخانه - پارک بازی کودکان - بانک ملت و دستگاه های خودپرداز داخل سالنها - و با داران بودن ایستگاه نیروی انتظامی در مجموعه توریستی سپاد ایجاد امنیت بیشتر در بازار شده

آدرس بازار بزرگ خیام :

مشهد مقدس : انتهای بلوار خیام شمالی ،ميدان بهارستان ، بازار بزرگ خیام
تلفن دفتر هیئت مدیره بازار بزرگ خیام 7635084 - فكس 7659778 
 
 

 




تاریخ: شنبه 28 بهمن 1391برچسب:بازار,بازار خیام,بازار بزرگ خیام,مشهد,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

 بازار بین المللی شهید کاوه

بازار بین المللی شهیدکاوه در زمینی به مساحت حدود ۱۳۰۰۰ متر مربع و با زیربنای حدود ۳۵۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۷۵ شروع و طی چند فاز مختلف ساخته و مورد بهره برداری قرارگرفته است. در این بازار حدود ۴۶۰ واحد تجاری، ۶ شعبه بانک، ۱۵ دفتر تجاری و بازرگانی و سایر خدمات و تاسیسات مورد نیاز مجتمع ایجاد شده است. همچنین دردو طرف بازار پارکینگ های طبقاتی (۵ طبقه) با حدود ۱۹۷۰۰ مترمربع زیربنا وظرفیت پارک حدود۶۰۰ خودرو ایجاد و مورد بهره برداری قرارگرفته است . این بازار با ارائه کالاها و خدمات متنوع وگسترده یکی از بازارهای شناخته شده و مورد توجه زوار و گردشگران برای خرید سوغات و گذران اوقات فراغت می باشد




ارسال توسط مجتبی پژوهان

 مجتمع تجاری گردشگری وصــــال

مجتمع طلا و ملزومات عروس (وصال) در مجاورت مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق و در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ مترمربع و با زیربنایی به مساحت حدود ۷۰۰۰۰ مترمربع و در ۶ طبقه ساخته شده است. این مجتمع که برای مشاغل مرتبط با نیازهای عروس و داماد، ازجمله فروش و توزیع پوشاک و پارچه ، آئینه و شمعدان ، لوازم آرایشی ، کیف وکفش و ... ساخته شده، دارای ویژگی ها و معماری خاص و منحصر به فرد می باشد.

وصال با طراحی و معماری زیبا و منحصر به فرد و داشتن بیش از۴۰۰ باب واحد تجاری، تعدادی بانک، تالارهای پذیرایی، رستوران، آب نمای موزیکال، پارکینگ طبقاتی و سایرامکانات و خدمات رفاهی، و با فضاهای باز و وسیع برای گذران اوقات فراغت، گردش و خرید مجاوران و زائران، طراحی شده است. پارکینگ مورد نیاز مجتمع در ۶ طبقه با حدود ۲۵۰۰۰ مترمربع زیر بنا و در زمین مجاور مجتمع طراحی شده است. از جمله امکانات مجتمع می توان به وجود ۲۲ دستگاه پله و رمپ برقی، ۱۲ دستگاه آسانسور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، سیستم صوت و دوربین های مداربسته، اشاره نمود . وجود هایپرمارکت با متراژ حدود ۶۰۰۰ متر مربع و رستوران منحصر به فرد، با وسعت حدود ۲۸۰۰ متر مربع نیز باعث ایجاد جاذبه های گردشگری بیشتری در مجتمع شده است. با عنایت به رویکرد تجاری و گردشگری سپاد، این مجتمع از طریق یک تونل ارتباطی که دارای ۲۱ واحد تجاری فعال می باشد، با مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق ارتباط دارد. اگر چه اتصال این دو مجتمع از طبقات فوقانی نیز در دست اجرا است.




تاریخ: شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط مجتبی پژوهان

مجتمع الماس شرق  (east-diamond-complex) 

اين مجتمع در زميني به مساحت حدود 25 هزارمترمربع و بازيربنائي به مساحت حدود 104 هزار مترمربع در سال 1380 شروع  و در سال 1384 تكميل و مورد بهره برداري قرار گرفته است . 
ساختمان مجتمع به دوقسمت تجاري و پاركينگ قابل تفكيك است .ساختمان تجاري مجتمع در شش طبقه و داراي 67000 مترمربع زيربنا و حدود 1100 واحد تجاري است . اكثر واحدهاي اين مجتمع به نمايندگي ها و كسبه شاغل در امرفروش و توزيع لوازم خانگي ، چيني و بلور ، صوت و تصوير ، رايانه و تلفن همراه واگذار شده است . ساختمان پاركينگ طبقاتي مجتمع در چهار طبقه با زيربناي حدود 27000 مترمربع و داراي ظرفيت پارك حدوداٌ 1300 دستگاه اتومبيل مي باشد . اين مجتمع از طراحي و معماري ويژه و منحصر به فرد برخوردار است و داراي21 دستگاه پله و رمپ برقي ، 16 دستگاه آسانسور ، آب نمای جامپینگ ، سیستم گرمایش و سرمایش مركزي ، سيتم صوت و دوربين هاي مداربسته ، شبكه IT ، کافی شاپ ، شهربازی ، رستوران ، نمازخانه و سالن اجتماعات و ساير  تاسيسات و امکانات مورد نياز می باشد .




تاریخ: جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط مجتبی پژوهان
ارسال توسط مجتبی پژوهان

قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader